نمایه کلیدواژه ها

تمام نسخه ها
:: آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی نظام آموزشی در مراکز دانشگاهی فنی و حرفه‌ای [دوره 9، شماره 4]
:: آسیب‌شناسی نهادی آسیب شناسی سیستماتیک نظام تجاری‌سازی علم و فناوری در کشور [دوره 13، شماره 1]
:: آموزش چند فرهنگی. ارائه راهبردهایی برای جذب دانشجویان خارجی در ایران [دوره 4، شماره 3]
:: آموزش عالی شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار در سیاست‌گذاری مبتنی بر بازار کار در آموزش عالی ایران: ارائه یک مدل مفهومی [دوره 10، شماره 3]
:: آموزش عالی برنامه درسی کارآفرین محور راهبرد بحران هویت در آموزش عالی (مورد مطالعه : فارغ التحصیلان رشته علوم تربیتی) [دوره 11، شماره 3]
:: آموزش عالی بررسی عوامل حیاتی موفقیت در حوزه آموزش عالی با استفاده از نگاشت ادراکی فازی (FCM) و یادگیری هبین فعال (AHL) [دوره 7، شماره 1]
:: آموزش عالی مقایسه کیفیت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه صنعتی شاهرود بر اساس مدل‌های رایج کیفیت   [دوره 4، شماره 1]
:: آموزش عالی بررسی عوامل مؤثر در تصمیم گیری دانش آموزان سال چهارم دبیرستان برای ادامه تحصیل در دانشگاه   [دوره 4، شماره 4]
:: آموزش عالی بررسی نظرات مشاوران مدارس پیش‌دانشگاهی در خصوص نیازها و مشکلات داوطلبان در فرایند انتخاب رشته آزمون سراسری (کنکور) [دوره 4، شماره 4]
:: آموزش عالی مطالعه مسئولیت اجتماعی گروه‌های آموزشی (نمونه موردی: گروه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه تهران) [دوره 12، شماره 1]
:: آموزش عالی الگوی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی [دوره 16، شماره 2]
:: آموزش عالی پساانبوه‌گرا در ایران. سناریونگاری آینده آموزش عالی در ایران [دوره 16، شماره 2]
:: آموزش عالی. مدل‌سازی ساختاری تفسیری مؤلفه‌های سیاست‌گذاری مبتنی بر شواهد در سیستم آموزش عالی کشور [دوره 13، شماره 1]
:: آموزش عالی. ویژگی های کلیدی برنامه درسی مبتنی بر آموزش الکترونیکی در آموزش عالی   [دوره 5، شماره 2]
:: آموزش عالی. راهبردهای مطلوب برای آموزش علوم انسانی در دانشگاه‌های کشور [دوره 4، شماره 1]
:: آموزش عالی٬ رویکرد پست مدرن٬ مدل اربیتالی٬ مصرف‌کننده پست مدرن ٬خوشه‌های صنعتی آموزش عالی, رویکرد پست مدرنیسم و توسعه خوشه‌های صنعتی [دوره 6، شماره 4]
:: آموزش مجازی افزایش اثربخشی آموزش های عالی مهارتی با ارائه روش های جدید آموزش دروس آزمایشگاهی و کارگاهی- مطالعه موردی رشته مهندسی برق [دوره 12، شماره 3]
:: آموزش مهارتی تحلیل روایتی بر تاریخچه و کارکردهای انستیتوهای تکنولوژی در ایران [دوره 12، شماره 3]
:: آموزش‌های اثربخش. تحلیل مراحل و سبک‌های یادگیری دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی بر اساس تئوری چرخه یادگیری تجربی؛ مطالعه موردی دانشگاه رازی کرمانشاه   [دوره 3، شماره 4]
:: آنتروپی شانون انجمن‌های علمی مدیریت فناوری؛ ارزیابی و ارائه استراتژی‌های ارتقای اثربخشی [دوره 3، شماره 4]
:: ابزار پیمایش تجربه‌های زیسته و ادراک‌شده‌ی دانشجویان مطالعه موردی یک دانشگاه ایرانی [دوره 7، شماره 2]
:: اثربخشی آموزش طراحی و سنجش تاثیر محیط های یادگیری سازنده‌گرا بر رضایت، نگرش و یادگیری در آموزش عالی (مورد درس روابط انسانی در سازمان های آموزشی) [دوره 5، شماره 2]
:: اجتماع علمی. مطالعه جامعه شناختی مشکلات دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مسئله یابی پایان نامه (مورد مطالعه دانشجویان کارشناسی ارشد جامعه شناسی دانشگاه های تهران، الزهرا و علامه طباطبایی) [دوره 5، شماره 1]
:: اجماع معرفتی.   ارائه یک مدل جامعه شناختی به منظور افزایش تولید علمی در اجتماعات علمی (مطالعه موردی دانشگاه اصفهان)   [دوره 4، شماره 2]
:: احساس تبعیض بررسی احساس تبعیض جنسیتی بین اعضای هیئت‌علمی و عوامل مؤثر برآن [دوره 6، شماره 3]
:: ارتباط صنعت و دانشگاه طراحی آیین‌نامه ارتقاء اعضای هیئت‌علمی با هدف ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه [دوره 14، شماره 4]
:: ارتباط علم با جامعه مقدمه طراحی الگوی مشاوره حرفه‌ای در دانشگاه های ایران [دوره 10، شماره 3]
:: ارزشیابی کلاسی. مقایسه برخی عوامل مؤثّر بر کیفیّت آموزش دوره‏های کارشناسی‏ارشد در دانشگاه‌های شهید بهشتی و صنعتی شریف [دوره 1، شماره 1]
:: ارزیابی آموزش عالی دانشجویان علمی‌کاربردی آموزش ترمیک آموزش پودمانی. ارزیابی عملکرد نظام آموزش عالی مطالعه موردی مؤسّسه‌های آموزشی علمی‌کاربردی (ترمیک و پودمانی) در شهر تهران (1385) [دوره 1، شماره 1]
:: ارزیابی راهنمایی مدل‌سازی و آسیب‌شناسی پیشران‌های راهنمایی اثربخش رساله و پایان‌نامه [دوره 13، شماره 3]
:: استادیاران جوان بررسی عوامل شکل گیری قلدری سازمانی در دانشگاه: تجربه زیسته استادیاران جوان دانشگاه گیلان [دوره 15، شماره 2]
:: استان اصفهان. برنامه‌ریزی مبتنی بر آمایش در آموزش‌عالی (الزام ها، چالش ها و راه کارها) مطالعه موردی: آمایش آموزش ‌عالی استان اصفهان  [دوره 5، شماره 3]
:: استراتژی ها تحلیل استراتژیک شرایط تأسیس و توسعه شرکت های دانشگاهی و ارائه استراتژی های مناسب (مطالعه موردی دانشگاه سمنان) [دوره 4، شماره 3]
:: استقلال دانشگاهی موانع خصوصی سازی آموزش عالی در ایران و ارائه راهکارهایی جهت رفع آن ها   [دوره 4، شماره 2]
:: استقلال و آموزش عالی فراتحلیلی در خصوص مسئلۀ شکل‌گیری سوژه و اهمیت آن در آموزش عالی [دوره 7، شماره 1]
:: اشتغال طراحی الگوی حرفه گرایی در دانشگاه‌های ایران [دوره 12، شماره 3]
:: اشتغال تأملی بر بازشناسی جایگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نظام آموزش‌های عالی مهارتی در ایران [دوره 12، شماره 3]
:: اشتغال فارغ التحصیلان آموزش عالی و قابلیت های اشتغال فارغ التحصیلان [دوره 8، شماره 3]
:: اعتباربخشی طراحی و اعتبار یابی مدل ارزیابی در نظام آموزش از دور (مورد: دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 1]
:: اعضای هیأت علمی بررسی نقش عوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیأت علمی‌در برنامه‌ریزی درسی دانشگاهی [دوره 1، شماره 1]
:: اعضای هیئت علمی تحلیل تجارب زیسته اعضای هیئت‌علمی دانشگاه از پیوند آموزش و پژوهش [دوره 14، شماره 2]
:: اعضای هیئت‌علمی سنجش و ارزیابی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئت‌علمی (موردمطالعه دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2]
:: اعضای هیئت‌علمی. مقایسه دیدگاه‌های دانشجویان و اعضای هیأت‌علمی درباره وضعیت عدالت رویه‌ای در سیستم گزینش دانشجو در ایران [دوره 12، شماره 4]
:: اکوسیستم توسعه انسانی اشتغال‌پذیری و اکوسیستم توسعه انسانی مبانی نظری و تحلیل داده‌های دانش‌آموختگان علوم پایه [دوره 14، شماره 3]
:: الزامات درون و برون دانشگاهی الزامات تحقق دانشگاه پژوهی در دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 4، شماره 3]
:: الزامات کلان توسعه کیفی خصوصی‌سازی آموزش عالی الزامات کلان توسعه کیفی خصوصی سازی آموزش عالی در ایران [دوره 5، شماره 1]
:: الگو تدوین الگوی مطلوب معیارهای گزینش رئیس دانشگاه جهت کاربست در دانشگاه‌های ایران [دوره 13، شماره 3]
:: الگو ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد فرا ترکیب [دوره 11، شماره 1]
:: الگوسازی ساختاری تفسیری. طراحی الگوی شایستگی های کارآفرینانه اعضای هیئت علمی دانشگاه ها (موردمطالعه: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 9، شماره 1]
:: الگوی کرک پاتریک مطالعه اثربخشی دوره های آموزش مجازی از دیدگاه اساتید و دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 4]
:: الگوی والایس مطالعه شناخت وضعیت موجود مسئولیت اجتماعی دانشگاه مبتنی بر الگوی والایس بر اساس دیدگاه اعضای هیئت‌علمی(مورد: دانشگاه تهران) [دوره 8، شماره 4]
:: انقلاب صنعتی چهارم واکاوی بنیادها و تحولات دانشگاههای مهارتی و فنی و حرفه‌ای در پرتو انقلاب صنعتی چهارم [دوره 12، شماره 3]
:: انگاره‌نگاری مفهومی طراحی الگوی ارزیابی هیأت امنا در دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 6، شماره 2]
:: انگیزه عدم دسترسی به دانشگاه دولتی بررسی عوامل مؤثر بر انگیزه تحصیلی دانشجویان در دانشگاه‌های غیرانتفاعی [دوره 3، شماره 3]
:: انواع دانشگاه تصـویر دانشـجویان از دانشـگاه پیام نور و کارکردهای آن (مورد دانشـگاه پیـام نـورمرکز تهران)   [دوره 3، شماره 3]
:: ایران  مطالعۀ ظرفیت‌های قانونی استقلال دانشگاهی در ایران  [دوره 5، شماره 4]
:: بازاریابی. واکاوی الزام‌های اجرایی دوره‌های برخط آزاد انبوه در دانشگاه پیام‌نور از منظر اقتصادی [دوره 13، شماره 2]
:: بانک تست طراحی و پیاده سازی بانک سؤال مدرج شده در آزمون های سراسری [دوره 4، شماره 4]
:: برنامه ریزی آموزش عالی مقایسه برنامه های راهبردی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد کمّی [دوره 10، شماره 3]
:: برنامه‌ریزی آرمانی.   بهبود سنجش ارزیابی گروه‌های آموزشی مدیریت مراکز آموزش عالی کشور در مدل‌های تحلیل پوششی داده‌ها با استفاده از برنامه‌ریزی آرمانی [دوره 4، شماره 1]
:: برنامه‌های توسعه ایران. تحلیل محتوایی برنامه‌های پنج‌گانه توسعه ایران با توجه به مقوله‌های الگوهای حکمرانی آموزش عالی [دوره 6، شماره 4]
:: بعد سخت‌افزاری. دانشگاه‌های غرب کشور ارزیابی مؤلفه‌های دانشگاه کارآفرین: مطالعه موردی دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 9، شماره 4]
:: بنیاد ملی نخبگان ارائه الگوی راهبری در هسته‌های علمی بنیاد ملی نخبگان [دوره 10، شماره 4]
:: بومی گزینی چالش های بومی گزینی در آزمون سراسری آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2]
:: بهبود عملکرد اعضای هیئت علمی طراحی مدل مدیریت عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه کابل [دوره 7، شماره 4]
:: پارادایم پست‌مدرنیسم پارادایم های پژوهشی در مطالعات مربوط به سازمان و مدیریت نظام آموزش عالی: تحلیلی بر مقالات فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی [دوره 7، شماره 4]
:: پارک های علم و فناوری ایران آسیب شناسی جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور به بازار کار (با تاکید بر نقش پارک های علم و فناوری) [دوره 9، شماره 2]
:: پاره‌تو. تدوین چارچوبی نوین در طراحی برنامه‌ریزی جامع دانشگاهی (موردمطالعه: دانشگاه یزد)  [دوره 7، شماره 1]
:: پدیدار نگاری بررسی پدیدار نگارانه ی مفهوم تحقیق از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان   [دوره 7، شماره 3]
:: پدیدارشناسی بررسی دیدگاه نو دانشجویان نسبت به یادگیری در فضای مجازی [دوره 14، شماره 1]
:: پدیدارشناسی واکاوی تجربه زیسته اعضای هیات علمی از روند ارتقای مرتبه علمی؛ مطالعه‌ای به روش پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 1]
:: پدیدارنگاری پدیدارنگاری تجارب اعضای هیئت‌علمی از فرایند ارتقاء مرتبه علمی [دوره 10، شماره 1]
:: پردیس دانشگاهی نقش جو خلاق کلاس درس در پیش بینی مؤلفه‌ی کیفیت پردیس‌های دانشگاهی [دوره 8، شماره 2]
:: پژوهش تحلیل رفتاری اعضای هیئت علمی دانشکده های علوم انسانی و اجتماعی در فرآیند ارتقاء علمی [دوره 10، شماره 1]
:: پژوهش کیفی معیارهای ارتقاء اعضای هیئت علمی در حوزه علوم انسانی از منظر تجارب دانشگاه‌ های معتبر دنیا و تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز پژوهشی ترکیبی [دوره 10، شماره 1]
:: پژوهشگران ایرانی از ارتقاء تا سقوط آزاد: سهم پژوهشگران ایرانی در بازار مجلات علمی نامعتبر [دوره 10، شماره 1]
:: پیامدها واکاوی آیین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی: چالش ها و پیامدها [دوره 10، شماره 1]
:: پیشران‌های تغییر حوزه آموزش شناسایی روندهای فناوری و پیشران‌هایِ تغییرِ شکل‌دهندهِ فرصت‌هایِ کارآفرینانه در حوزه آموزش [دوره 8، شماره 1]
:: پیشرفت تحصیلی. نقش تعامل فراشناخت؛ شاخص های پیشرفت تحصیلی: فراتحلیل مطالعات پژوهشی زیربط در داخل کشور  [دوره 5، شماره 3]
:: پیشرفت تحصیلی. بررسی عوامل اثر گذار بر افت تحصیلی دانشجویان دانشگاه ها ی دولتی: تحلیلی بر پرونده های کمیسیون موارد خاص و نظرات معاونان دانشجوئی  [دوره 3، شماره 3]
:: پیشرفت و جهش علمی. دانشگاه به‌عنوان یک سیستم پیچیده. موانع و فرصت‌های پیشرفت علمی. تخیلات دانشجویان. رویکرد کاهنده فرصت‌ها و موانع پیشرفت علمی در آموزش عالی ایران [دوره 16، شماره 1]
:: پیش‌آیندهای تعلق تحلیل ساختاری پیش‌آیندهای تعلق شغلی و سازمانی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 15، شماره 3]
:: تئوری منبع محور مقایسه دارایی‌های نامشهود نظام آموزش عالی با نظام صنعتی بر اساس تئوری منبع محور [دوره 5، شماره 3]
:: تبلیغات کلامی بررسی تأثیر تصویر ذهنی دانشگاه بر رفتار دانشجویان موردکاوی؛ دانشگاه پیام نور تهران  [دوره 5، شماره 1]
:: تجاری‌سازی دانش بررسی نگرش اعضای هیأت علمی در خصوص کارکردهای دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 13، شماره 1]
:: تجربیات جهانی بررسی ضرورت مشارکت جامعه دانشجویی در ارتقای سلامت روان دانشجویان در نظرگاه مداخله-ای: تحلیلی بر تجربیات جهانی [دوره 15، شماره 4]
:: تجربیات زیست شده تجربیات زیسته‌ی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه‌ی درسی رشته‌ی علوم تربیتی [دوره 12، شماره 2]
:: تحرک علمی بین‌المللی. جایگاه تحرک علمی فرامرزی و بین‌المللی در دانشگاه‌های منتخب ایران [دوره 12، شماره 4]
:: تحصیلات تکمیلی وضعیت کیفیت خدمات آموزشی دوره‌های تحصیلات تکمیلی : مطالعه تطبیقی بین دو دانشگاه قدیم و جدید [دوره 7، شماره 2]
:: تحقیق آمیخته شناسایی و اولویت بندی موانع تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی با رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 1]
:: تحلیل پوششی داده ها(DEA) ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی گروه‌های آموزشی دانشگاه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها(DEA): بررسی موردی در یکی از دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 5، شماره 2]
:: تحلیل ساختاری- تفسیری تحلیل ساختاری- تفسیری نشانگرهای کژرفتاری ‌های دانشگاهی در آموزش عالی ایران: یک مطالعه آمیخته [دوره 15، شماره 1]
:: تحلیل عاملی بررسی وضع کیفیت آموزش الکترونیکی در سطح آموزش عالی کشور (مطالعه موردی)   [دوره 5، شماره 2]
:: تحلیل عاملی بررسی وضع کیفیت آموزش الکترونیکی در سطح آموزش عالی کشور (مطالعه موردی)   [دوره 5، شماره 2]
:: تحلیل کیفی تأملی بر علل مؤثر بر بروز کژ کارکردهای پژوهش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 1]
:: تحلیل محتوا تحلیل جایگاه مهارت‌آموزی در سند نقشه جامع علمی کشور [دوره 11، شماره 1]
:: تحلیل مسیر مدیریت ارتباط با دانشجو: رویکردی نوین در تعالی آموزش عالی (مورد مطالعه: دانشگاه یزد)  [دوره 5، شماره 4]
:: تحلیل ممیز رابطه قبولی در آزمون کارشناسی ارشد با ناامیدی و خود ناتوان سازی [دوره 4، شماره 4]
:: تخصیص‌منابع‌مالی دانشگاه شناسائی موانع و راهکارهای سازوکارهای تامین و تخصیص‌منابع‌مالی درون دانشکده‌ای [دوره 14، شماره 4]
:: تدریس برای آزمون شناسایی پیامدهای شکل‌گیری و گسترش تربیت سایه در نظام آموزشی: مطالعه‌ به روش پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 3]
:: تربیت تکنسین دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای در موقعیت دانشگاه کارآفرین؛ در جستجوی سناریوی تحولی [دوره 14، شماره 2]
:: تنوع مرورکتاب «نژاد و تاریخ» [دوره 13، شماره 4]
:: تنوع وظیفه تأملی بر تنوع وظیفه و هویت دانشگاهی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 16، شماره 1]
:: توانایی‌های درون‌فردی محدودیت آزمون سراسری در ارزیابی توانایی‌های درون‌فردی [دوره 16، شماره 1]
:: توانمندسازی تحلیلی بر وضعیت موجود کیفیت آموزش در آموزش عالی ایران: درآمدی بر راهبرد توانمندسازی هیات علمی از طریق آموزش پژوهی [دوره 15، شماره 3]
:: توانمندی‌ها و شایستگی‌های فردی و سازمانی. شناسایی مولفه های اصلی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 4]
:: توسعه نگاهی به جایگاه مفهومی آمایش آموزش عالی در آمایش سرزمین: راهنمایی برای "توسعه دانشگاهی"  [دوره 5، شماره 3]
:: توسعه آموزش عالی- دانشگاه جامع علمی کاربردی – دانشگاه فنی و حرفه‌ای - نظام مهارتی بررسی روند توسعه آموزش عالی مهارتی کشور طی 10 سال اخیر [دوره 12، شماره 3]
:: جامعه مدرن آموزش جامعه ‏شناسی در ایران مشکلات و فرصت‌ها [دوره 1، شماره 1]
:: جامعه‌پذیری سازمانی مدل یابی معادلات ساختاری روابط کیفیت زندگی کاری، سرمایه اجتماعی و جامعه‌پذیری سازمانی با رفتار شهروند سازمانی در کارکنان دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 4]
:: جذب دانشجو عوامل موثر بر انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دانش آموزان پیش دانشگاهی   [دوره 5، شماره 1]
:: جو دانشگاه پیش‌بینی گرایش به مهاجرت دانشجویان نخبه از کشور بر اساس تأثیر میزان رضایت و نگرش آنان نسبت به تصویر و جو دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه سمنان) [دوره 8، شماره 3]
:: جهت‌گیری دانشجو طراحی الگوی جهت‌گیری حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 14، شماره 4]
:: چالش‌های رهبران مرزگستر نگاهی به چالش‌های رهبران مرزگستر دانشگاهی [دوره 13، شماره 2]
:: حرفه گرایی مردم مدار آموزش عالی در میانۀ تعارض‌های شغل گرایی جدید و حرفه گرایی مدنی و مردم مدار  [دوره 6، شماره 1]
:: حق به زندگی تحلیل جامعه‌شناختی «غیاب حق به زندگی» در نظام برنامه‌ریزی درسی ایران [دوره 14، شماره 2]
:: حکمرانی آموزش عالی. دستاوردها و کارکردهای رویکرد مدیریت مشارکتی در نظام آموزش عالی [دوره 14، شماره 1]
:: حکمرانی دانشگاهی شبه تجاری بررسی همگرایی حکمرانی دانشگاهی و کنش های شبه تجاری در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 4]
:: حکمرانی در دانشگاه استقلال نهادی دانشگاه‌های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران  [دوره 5، شماره 4]
:: خصوصیات محتوایی شبکه مطالعه تحلیلی شبکه یادگیری فردی دانشجویان [دوره 9، شماره 3]
:: خلاقیت طراحی الگوی دانشگاه نوآور در چارچوب اکوسیستم نوآوری در ایران [دوره 10، شماره 4]
:: خلاقیت. بررسی قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور اراک [دوره 3، شماره 3]
:: خواندن دانشجویان تجربه‌ دانشجویان از آثار آشکار و نهان رفتار و روش تدریس اعضای هیئت‌علمی در دانشگاه کردستان [دوره 8، شماره 2]
:: خوانش سمپتماتیک گفته‌ها و ناگفته‌های سیاست‌های جذب، ارتقاء و جبران خدمات اعضای هیئت‌علمی پژوهشی در اسناد فرادستی ایران [دوره 15، شماره 1]
:: خود توضیحی با وقفه‌های توزیعی. تأثیر مخارج آموزشی دولت بر شاخص توسعه انسانی در ایران: الگوی خود توضیحی با وقفه‌های توزیعی [دوره 13، شماره 1]
:: خود مردم‌نگاری بازنمایی رویکردهای آموزش انتقادی در علوم انسانی (یک مطالعه خود مردم نگارانه) [دوره 11، شماره 4]
:: خود-تنظیمی اخلاقی تأثیر فرهنگ سازمانی گروه های آموزشی بر رعایت اخلاق علم [دوره 6، شماره 1]
:: داده‌های تابلویی. مدل‌سازی نرخ بازگشت سرمایه در سیستم آموزش از دور دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4]
:: دانشجو معلم مطالعه طولی (پانلی) نگرش دانشجو معلمان نسبت به عناصر نظام آموزشی تربیت‌معلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 2]
:: دانشجوی بین‌المللی توسعه منابع انسانی مرتبط با دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌های ایران [دوره 10، شماره 4]
:: دانشجویان تحلیل جامعه‌شناختی سبک زندگی پایدار در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 1]
:: دانشجویان تحصیلات تکمیلی مطالعه تفکر علمی و تفکر تأملی و رابطه آن‌ها با خودکارآمدی پژوهشی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 13، شماره 4]
:: دانشجویان دکتری تجربه زیسته دانشجویان دکتری دانشگاه کردستان در بازماندگی از ازدواج [دوره 8، شماره 4]
:: دانشجویان دکتری. تحلیل تجارب زیسته فرصت‌های مطالعاتی خارج از کشور دانشجویان دکتری [دوره 14، شماره 1]
:: دانشجویان. مطالعه ارتباط آمادگی یادگیری خودْراهبر دانشجویان آموزش مجازی با پیشرفت تحصیلی  [دوره 3، شماره 3]
:: دانشجو. تعاملات بیرونی استاد_ دانشجو بر اساس رفتارهای آموزشی و فعالیت های حرفه ای اعضای هیئت علمی [دوره 9، شماره 3]
:: دانشجو. رابطه محبوبیت اجتماعی اعضای هیئت علمی با ارزشیابی دانشجویان از آنان در دانشگاه لرستان [دوره 3، شماره 4]
:: دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی دانشگاه تهران «تناقض، پاد فرهنگی و خود حذفی»: رهیافتی بر «کنش» دانشجویان دوره‌ی کارشناسی تئاتر دانشگاه تهران، در چهارچوب نظریات بوردیو [دوره 7، شماره 3]
:: دانشگاه ارائه الگوی مفهومی برنامه‌ریزی راهبردی مبتنی بر زمینه دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 3]
:: دانشگاه ارزیابی تطبیقی آموزش مشارکتی و خود راهبر دروس مکان پایه (مطالعه موردی: دانشجویان رشته جغرافیا) [دوره 15، شماره 4]
:: دانشگاه مطالعه تحلیل فرآیند دگردیسی استارت آپ به اسپین آف دانشگاهی [دوره 11، شماره 3]
:: دانشگاه شناسایی عوامل مؤثر بر گرایش اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به کارآفرینی دانش‌بنیان از دیدگاه متخصصان [دوره 12، شماره 4]
:: دانشگاه ارزیابی وضعیّت اشتغال دانش آموختگان رشته های علوم انسانی و عوامل موثر بر آن (مورد مطالعه: دانشگاه یاسوج) [دوره 7، شماره 4]
:: دانشگاه ایرانی پیش برنده‌ها و بازدارنده‌های دانشگاه ایرانی در دوره معاصر [دوره 14، شماره 2]
:: دانشگاه ایرانی تحلیل انتقادی نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی دانشگاه‌ها؛ پیشنهادات سیاستی برای آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 3]
:: دانشگاه ایرانی. برنامه تحرک بین المللی دانشجو واکاوی چالش های دانشجویان بین المللی در ایران [دوره 13، شماره 2]
:: دانشگاه پیام نور برنامه ریزی استراتژیک آموزش از دور در دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 3]
:: دانشگاه تهران بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری‌های استراتژیک مالی در دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 2]
:: دانشگاه تهران پدیدارشناسی مکان در زیست جهان دانشجویی (مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 1]
:: دانشگاه تهران ارزیابی رضایت کارکنان از سیاست‌های توسعه سرمایه انسانی در دانشکده-های علوم رفتاری و اجتماعی دانشگاه [دوره 7، شماره 1]
:: دانشگاه تهران تبیین رابطه گرایش کارآفرینانه و دستاوردهای کارآفرینی دانشگاهی (موردمطالعه: دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 4]
:: دانشگاه تهران. مطالعه وضعیت حرفه ای گرایی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران در نیمه دوم سال تحصیلی 1395-1394 [دوره 9، شماره 2]
:: دانشگاه حکیم سبزواری ارائه مدلی به‌منظور شناسایی و رتبه‌بندی موانع برنامه‌ریزی راهبردی در دانشگاه‌ها (مطالعه موردی: دانشگاه حکیم سبزواری) [دوره 10، شماره 4]
:: دانشگاه رازی کیفیت خدمات دریافتی از دانشگاه رازی و اثر آن بر سطح رضایت‌مندی دانشجویان [دوره 11، شماره 3]
:: دانشگاه سازگار شونده. پداگوژی دانشگاهی. سیستم پیچیده دانشگاه. سازمان دانشگاه...مدیریت مشترک خودکار تأملی در مفهوم دانشگاه سازگار شونده [دوره 10، شماره 4]
:: دانشگاه سنتی.   دانشگاه در ایران و همگرایی آن با شاخص‌های دانشگاه در جامعه دانش‌محور(تحلیل کیفی دیدگاه دانشجویان دکتری دانشگاه تهران) [دوره 4، شماره 1]
:: دانشگاه شهید چمران اهواز واکاوی و شناسایی موانع و راهبردهای تعامل دانشگاه شهید چمران اهواز با محیط بیرونی [دوره 16، شماره 1]
:: دانشگاه شهید چمران. بررسی جایگاه مدیریت دانش در دانشگاه شهید چمران اهواز و رابطه آن با فرهنگ سازمانی [دوره 3، شماره 3]
:: دانشگاه شهید چمران. تلاشی برای تدوین شاخص‌های سنجش سرمایه فکری و بررسی وضعیت این شاخص‌ها در دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 3، شماره 4]
:: دانشگاه شیراز بررسی وضعیت کیفیت تحصیلات تکمیلی از دیدگاه دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 1]
:: دانشگاه صنعتی اصفهان موانع موفقیت فعالیت‌های پژوهشی کاربردی (تقاضامحور) در دانشگاه صنعتی اصفهان (1390-1381) [دوره 8، شماره 2]
:: دانشگاه علامه طباطبائی شکاف واقعیت موجود با انتظارات مطلوب دانشجویان از دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 1]
:: دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی موانع زمینه ای مؤثر بر فعالیت های پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 3]
:: دانشگاه فردوسی مشهد شناسایی عوامل مؤثر بر انتقال دانش در بستر همکاری‌های دانشگاهی بین‌المللی: مطالعه موردی [دوره 7، شماره 1]
:: دانشگاه فرهنگیان. ارائه و اعتبار یابی مدل ارتقای تعالی سازمانی در دانشگاه فرهنگیان ( مورد مطالعه: منطقه 10 دانشگاه فرهنگیان: کرمانشاه،کردستان و همدان) [دوره 11، شماره 4]
:: دانشگاه فنی حرفه‌ای الگوی مفهومی ارزیابی و نظارت بر عملکرد آموزشی دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای با تأکید بر منابع انسانی [دوره 11، شماره 2]
:: دانشگاه کردستان. مطالعه انگاره ها و ادراکات اعضای هیئت علمی از مفهوم آزادی آکادمیک [دوره 9، شماره 3]
:: دانشگاه مازندران بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی: مورد مطالعه دانشگاه مازندران   [دوره 5، شماره 2]
:: دانشگاه مازندران. تحلیل و رتبه‌ بندی تأمین منابع مالی غیردولتی از دیدگاه اعضا هیئت‌علمی دانشگاه مازندران [دوره 15، شماره 1]
:: دانشگاه نسل سوم ارائه مدل دانشگاه کارآفرین برای دانشگاه تبریز [دوره 14، شماره 3]
:: دانشگاه و صنعت. مؤلفه های مؤثر بر مدیریت موفق مراکز رشد علم و فناوری کشور [دوره 5، شماره 1]
:: دانشگاه های جامع اندازه‌گیری تغییرات بهره‌وری واحدهای دانشگاهی [دوره 12، شماره 2]
:: دانشگاه های صنعتی. ارزیابی کارایی عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشگاه های صنعتی ایران [دوره 13، شماره 2]
:: دانشگاه یزد بررسی رابطه گرایش به تفکر انتقادی، رویکردهای یادگیری و عملکرد تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه یزد [دوره 6، شماره 3]
:: دانشگاه یزد بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی پنج عاملی نئو با تعادل کار و زندگی در دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 2]
:: دانشگاه یزد. رابطه نگرش عقلانی و بهزیستی اجتماعی اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) [دوره 13، شماره 3]
:: دانشگاههای جهان بررسی تطبیقی فضاهای ورزشی دانشگاههای منتخب جهان [دوره 11، شماره 4]
:: دانشگاهیان آموزش عالی‌ طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثرگذاری جو سازمانی در مدیریت اشتراک دانش در میان دانشگاهیان آموزش عالی [دوره 15، شماره 4]
:: دانشگاه. بوروکراسی دانشگاهی: مسائل و چالش ها [دوره 5، شماره 4]
:: دانشگاه. شناسایی و اعتبارسنجی نشانگان و مؤلفه‌های رفتاری مؤثر اساتید دانشگاه در شکل‌گیری تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 7، شماره 2]
:: دانشگاه. بررسی درجه انطباق رفتار مدیران در دانشگاه فردوسی مشهد با شاخص‌های چهارگانه رهبری تحولی و رابطه آن با بهسازی کارکنان  [دوره 4، شماره 3]
:: دانشگاه. آسیب‌شناسی موانع و چالش های فعالیت اعضای هیأت علمی جدیدالاستخدام [دوره 9، شماره 2]
:: دانشگاه. گویاوری کلاس های یک دانشگاه در دیوان نشانه شناسی: دلالت های مدیریتی [دوره 12، شماره 1]
:: دانشگاه‌ه تحلیل روابط چندگانه سرمایه فکری در آموزش عالی [دوره 6، شماره 3]
:: دانشگاه‌ها بهینه کاوی اسناد اخلاق حرفه ای در دانشگاه ها؛ ارائه الگو و راهکارها [دوره 12، شماره 1]
:: دانشگاه‌های ایران. سنجش میزان آمادگی فنّاوری‌های نَرم در دانشگاه‌های کشور برای تحقق نظام یادگیری الکترونیکی [دوره 14، شماره 3]
:: دانشگاه‌های برتر ایران تأثیر مولفه های شرکت های زایشی دانشگاهی بر توسعه بین المللی سازی دانشگاه [دوره 11، شماره 3]
:: دانشگاه‌های دولتی مقایسه اسناد برنامه‌های راهبردی در دانشگاه‌های دولتی منتخب [دوره 13، شماره 3]
:: دانشگاه‌های دولتی بازنمایی تولید دانش رهبری و مدیریت آموزشی در مجلات تخصصی بین‌المللی و پایگاه‌های داده جهانی [دوره 13، شماره 4]
:: دانشگاه‌های دولتی ایران. طراحی الگوی شایستگی‌های رؤسای دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 4، شماره 1]
:: دانشگاه‌های غیردولتی بررسی عوامل مؤثر بر سیاست‌های پنهان در جذب اعضای هیئت‌علمی (مورد یک دانشگاه غیردولتی)   [دوره 5، شماره 4]
:: دانشگاه‌های مهارت محور طراحی و اعتبار یابی مدل سرمایه‌گذاری در استارتآپهای دانشگاه‌های مهارت محور [دوره 15، شماره 2]
:: دفاتر انتقال فناوری دانشگاهی سهم و نقش حکمرانی دانشگاهی بازار گرا در تحقق کارکردهای دفاتر انتقال فناوری دانشگاهی در آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 4]
:: دولت مطالعه تطبیقی شیوه های حمایت دولتی از نظام آموزش عالی خصوصی و دولتی [دوره 5، شماره 4]
:: دیدگاه ابرازی جنسیت و فضای مفهومی دانشگاه (مطالعه‌ای در بین دانش آموزان شهرهای تهران، قم، کاشان و قائم‌شهر) [دوره 8، شماره 1]
:: رابطه دولت - دانشگاه. بازتعریف رابطه دولت – دانشگاه بر مبنای نظریه کارفرما – کارگزار [دوره 11، شماره 3]
:: رسالت ها و اهداف دکتری تخصصی مقایسه رسالت ها و اهداف دوره های دکتری تخصصی در ایران و برخی از کشورهای جهان [دوره 7، شماره 4]
:: رشته های فنی و مهندسی بررسی وضعیت رعایت اخلاق پژوهشی در تجارب پژوهشی انجام پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های فنی و مهندسی دانشگاه های دولتی سطح تهران [دوره 6، شماره 2]
:: رشته‌ها تحلیل پراکندگی رشته‌ها و شرایط پذیرش پذیرفته‌شدگان دوره دکتری آموزش عالی در ایران [دوره 13، شماره 3]
:: رشته‌های توان‌بخشی بررسی رابطه حمایت اجتماعی و تجربه دوره تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته‌های توان‌بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی تهران در سال تحصیلی 94- 95 [دوره 8، شماره 3]
:: رشد دانشجو دستاوردهای ایجاد جوامع یادگیری در خوابگاه های دانشجویی [دوره 6، شماره 2]
:: رضایت از زندگی تبیین اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس صفات شخصیتی،کمال‌گرایی و رضایت از زندگی دانشجویان   [دوره 5، شماره 4]
:: رضایت دانشجویان. (کیفیت زندگی دانشگاهی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه‌های دولتی شهر تهران)   [دوره 7، شماره 3]
:: رگرسیون سانسور شده بررسی عوامل مؤثر بر کارایی دانشگاه‌های همگن دولتی کشور [دوره 6، شماره 4]
:: روش پژوهش آمیخته ساخت مقیاس تجاری‌سازی دانش برای دانشگاه‌ها و اعتباریابی آن در دانشگاه گیلان [دوره 14، شماره 1]
:: روش جی. بی. ان. طراحی سناریوهای آینده آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 1]
:: روش داده‌بنیاد. کیفیت زندگی دانشگاهی دانشجویان کارشناسی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران: توسعه یک الگوی مبنایی [دوره 8، شماره 4]
:: روش فراترکیب تبیین ابعاد و مؤلفه‌های حکمرانی آکادمیک [دوره 15، شماره 3]
:: روشهای آموزشی. ارزیابی چگونگی ارتقاء سطح یادگیری دانشجویان مهندسی معماری در فراگیری مفاهیم سازه [دوره 4، شماره 2]
:: رویکرد آمیخته نگرش خبرگان دانشگاهی به تعامل دانشگاه و جامعه [دوره 13، شماره 4]
:: رویکرد اخلاقی شناسایی مؤلفه‌های رهبری اخلاقی از دیدگاه اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 12، شماره 4]
:: رویکرد تطبیقی مقایسه الگوهای حکمرانی دانشگاهی در کشورهای منتخب [دوره 14، شماره 1]
:: رویکرد کیفی آسیب‌شناسی آیین‌نامۀ ارتقاء مرتبۀ اعضای هیئت‌علمی از دیدگاه خبرگان علوم انسانی [دوره 15، شماره 3]
:: رویکرد گروهی شناسایی رویکردهای راهنمایی رساله‌های دوره دکتری و بررسی وضع موجود و مطلوب از دیدگاه دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 13، شماره 2]
:: رویکرد مردم‌شناختی. ذهنیت‌های پژوهشگران برجسته علوم پایه درباره اجتماع علمی در ایران [دوره 3، شماره 4]
:: رویکرد وداک. تحلیل گفتمان انتقادی تاریخی از استقلال دانشگاهی نظام آموزش عالی ایران [دوره 9، شماره 4]
:: رهیافت نهادگرا مدل جریان دانش در ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 6، شماره 1]
:: زبان واسط مطالعه تطبیقی آموزش عالی چند زبانه در کشورهای منتخب و درسهایی برای ایران [دوره 10، شماره 2]
:: ژاپن. دانشگاه غیر دولتی در ژاپن: چالش‌ها و راهبردها [دوره 4، شماره 3]
:: سابقه تحصیلی. شناسایی چالش‌های نظام سنجش و پذیرش دانشجو: پیامدها برای مدرسه، خانواده و دانشگاه [دوره 15، شماره 3]
:: ساختار دانش محور مطالعه کیفی ضرورت گذار از مدیریت انضباط محور به الگوی دانش محور در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 3]
:: سازمان سنجش آموزش کشور آسیب شناسی سیاست بومی گزینی کنکور (تحلیل محتوی سایت  های اینترنتی و رسانه های عمومی کشور)   [دوره 4، شماره 4]
:: سبک یادگیری رابطه سبک یادگیری و سبک تفکر دانشجویان دانشکده‌های فنی- مهندسی و روانشناسی- علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 2]
:: سرآمدی در آموزش تدوین معیارها، شاخص‌ها و شواهدی برای تعیین آموزشگر سرآمد در آموزش عالی [دوره 9، شماره 2]
:: سرمایه ارتباطی دانشگاه. الگوی مفهومی سرمایه‌های فکری در آموزش عالیمطالعه موردی دانشگاه شریف [دوره 6، شماره 3]
:: سنجش به‌مثابه یادگیری در کلاس­ درس دانشگاهی ملاک‌های کیفیت سنجش کلاسی در دانشگاه بر اساس رویکردهای سه گانه سنجش [دوره 16، شماره 2]
:: سنجش میزان عدم انطباق بررسی انطباق تقاضای اجتماعی و اعلام نیاز دانشگاه ها برای جذب عضو هیأت علمی (مطالعه موردی 12 دانشگاه شهر تهران در فراخوان متمرکز جذب سال 1389)   [دوره 4، شماره 4]
:: سیاست‌گذاری آموزش عالی تحلیل مبانی نظری و اهداف بین‌المللی شدن آموزش عالی [دوره 7، شماره 3]
:: شایستگی اخلاقی ارائه مدل و رتبه بندی شایستگی های اساتید مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 13، شماره 2]
:: شباهت‌ها و تفاوت‌های سیاستی بررسی مقایسه‌ای ساماندهی آموزش عالی کشور مبتنی بر رویکرد آمایش سرزمین موردمطالعه: برنامه‌های توسعه قبل و بعد از انقلاب [دوره 13، شماره 1]
:: شرکت‌های زایشی. شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار در خروجی‌های انکوباتورهای دانشگاهی و نقش آن در ایجاد شرکت‌های زایشی دانشگاه [دوره 9، شماره 1]
:: صنعت بررسی اهمیت شاخص های مسئولیت اجتماعی شرکت ها در مراکز صنعتی و دانشگاه ها  [دوره 4، شماره 2]
:: صنعت ورزش راهکارهای تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه ورزش [دوره 11، شماره 4]
:: ضعف مدیریتی تعیین مؤلفه های تأثیرگذار بر بروز رفتارهای مغایر رفتار علمی در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی) [دوره 5، شماره 3]
:: طراحی سازگارشونده از برنامه ریزی استراتژیک تا طراحی سازگارشونده در دانشگاه [دوره 6، شماره 3]
:: ظرفیت سازمانی؛ آموزش عالی؛ دانشگاه؛ فراترکیب توسعه چارچوب ظرفیت سازمانی دانشگاهی: یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 2]
:: عدالت آموزشی شاخص‌های سنجش عدالت در آموزش عالی [دوره 16، شماره 1]
:: علوم پزشکی. بررسی موانع و چالش‌های پژوهش و تولید علم در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 3، شماره 4]
:: عملکرد بررسی تأثیر تعامل اجتماعی بر عملکرد اعضای هیئت‌علمی دانشگاه: با تأکید بر نقش واسطه ای مدیریت دانش  [دوره 6، شماره 1]
:: عنصرهای برنامه‌درسی. بررسی تطبیقی نظرات اعضای هیات علمی و دانشجویان پیرامون برنامه درسی آموزش علوم مبتنی بر مؤلفه های ماهیت علم  [دوره 5، شماره 2]
:: عوامل مؤثر بر تجربه پژوهشی تحلیلی بر وضعیت عوامل مؤثر بر تجارب پژوهشی (فرآیند پایان‌نامه نویسی) دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تغییرات آن در دانشگاه شهید بهشتی [دوره 8، شماره 1]
:: عوامل مؤثر بر خودکارآمدی. آزمون الگوی علّی نقش عوامل شناختی اجتماعی مؤثر بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان دکتری [دوره 5، شماره 3]
:: فارغ‌التحصیلان دانشگاه نقش اعضای هیئت‌علمی در فرایند کاریابی فارغ‌التحصیلان دانشگاه: یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 2]
:: فراتحلیل تأثیر آموزش تلفیقی در مقایسه با روش آموزش سنّتی بر یادگیری زبان انگلیسی  [دوره 7، شماره 3]
:: فراترکیب شناسایی مؤلفه‌های برنامه‌ریزی جانشین پروری در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 15، شماره 2]
:: فراترکیب طراحی چارچوب دانشگاه استعداد ربا در نظام آموزش عالی: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2]
:: فراترکیب بررسی عوامل مؤثر در بین‌المللی شدن در خانه برای دانشگاه‌های تخصصی: مطالعه‌ای فرا ترکیب [دوره 15، شماره 4]
:: فراترکیب در جستجوی دانشجوی ایده آل از منظر جهانی [دوره 15، شماره 3]
:: فراترکیب ارائه الگوی دانشگاه دیجیتالی [دوره 11، شماره 4]
:: فراترکیب الگویی برای دانشگاه سازگارشونده [دوره 12، شماره 2]
:: فرار مغزها. نقش آموزش عالی فرامرزی در پویایی و مهاجرت نیروی انسانی متخصص [دوره 6، شماره 4]
:: فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی. اعضای هیئت علمی. تعیین وزن مؤلفه‌های تدریس برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشور بر اساس مدل فرایندتحلیل سلسله‌مراتبی (A.H.P) [دوره 3، شماره 4]
:: فرسودگی تحصیلی تحلیلی از علل افزایش سنوات تحصیل دانشجویان در ایران (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 15، شماره 2]
:: فشار کاری مطالعۀ کیفی تجارب اعضای هیئت‌علمی از مفهوم «گرانباری نقش» [دوره 12، شماره 1]
:: فضاهای دانشگاهی شناسایی عوامل موثر بر حس تعلق به مکان در فضاهای دانشگاهی شهر تهران [دوره 10، شماره 2]
:: فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) ارائه مدلی مفهومی برای یاددهی ـ یادگیری از دور در آموزش عالی [دوره 4، شماره 1]
:: کارآفرینی مفهوم‌سازی زیست‌بوم کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 16، شماره 2]
:: کارآفرینی دانشگاهی ‌بین‌المللی کارآفرینی دانشگاهی ‌بین‌المللی: سنجش شاخصها [دوره 12، شماره 2]
:: کارآفرینی دیجیتالی در آموزش عالی شاخص‌ها و نشانگرهای کارآفرینی دیجیتالی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 4]
:: کارشناسی ارشد ناپیوسته ارائه‌ی برنامه ی آموزشی هوشمند رشته‌ی خط‌مشی عمومی، از طریق کاربست مطالعه‌ی تطبیقی دانشگاه‌های مطرح جهان [دوره 7، شماره 4]
:: کارشناسی صنایع‌دستی. آموزش مبتنی بر توسعه پایدار در آموزش عالی با تأکید بر صلاحیت‌های پایداری دانش‌آموختگان (مطالعه موردی: دوره کارشناسی صنایع‌دستی) [دوره 12، شماره 1]
:: کارکردهای مدیریّتی عوامل مؤثّر بر نظام مدیریّتی دانشگاه‌های باز و از راه دور در مقایسه با دانشگاه‌های مرسوم [دوره 1، شماره 1]
:: کارکنان روابط ساختاری جهان‌بینی رهبری دانش و جو توسعه‌ای [دوره 6، شماره 4]
:: کارگزار.گذرگاه بررسی راه های افزایش میزان امید در دانشجویان دانشگاه بوعلی [دوره 4، شماره 2]
:: کانال‌های انتقال دانش. اهمیت کانال های مختلف انتقال دانش بین دانشگاه و صنعت در صنایع ایران [دوره 6، شماره 1]
:: کشاورزی بررسی عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان دختر رشته کشاورزی به کارآفرینی: مطالعه موردی استان مازندران [دوره 4، شماره 1]
:: کشورهای درحال توسعه. سرمایه گذاری در آموزش‌ و پرورش و تأثیر آن بر رشد اقتصادی کشورهای درحال توسعه برگزیده [دوره 6، شماره 1]
:: کنش ارتباطی کیفیت زندگی کاری اعضای هیأت علمی براساس تجربه زیسته آنها [دوره 4، شماره 2]
:: کیفی تجربه زیسته شرکت در کنکور با تأکید بر پیامدهای استرس زای آن [دوره 10، شماره 2]
:: کیفیت فضا. نقش عناصر کالبدی سالن مطالعه در کیفیت مطالعه بر اساس الگوهای رفتاری دانشجویان (نمونه موردی: سالن مطالعه مرکزی خوابگاه کوی برادران دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 4]
:: کیفیّت آموزش عالی بررسی شاخص‌های کیفیّت در آموزش عالی بر مبنای تحلیل شایستگی‌های کانونی [دوره 1، شماره 1]
:: گرایش به تفکر انتقادی تاثیرآموزش گفت وگو محور بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 4، شماره 3]
:: مالیه آموزش الگوهای تأمین منابع مالی و استخراج آموزه‌هایی برای نظام آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 2]
:: مؤلفه. شناسایی مؤلفه‌های زمینه‌ای طرح و توسعه برند سازی کارآفرینانه دانشگاه (مطالعه موردی دانشگاه‌های صنعتی کشور) [دوره 14، شماره 3]
:: محمد یمنی دوزی سرخابی معرفی کتاب: محمد یمنی دوزی سرخابی، کیفیت در آموزش عالی، انتشارات سمت، چاپ سوم، 1397 [دوره 13، شماره 3]
:: محیط زیست آموزش عالی پایدار و پایداری محیط زیست [دوره 6، شماره 2]
:: مدل پارادایمی طراحی مدل پیشران های تجاری سازی تحقیقات علوم انسانی [دوره 8، شماره 4]
:: مدل سه‌گانه آموزش-پژوهش-خدمات اجتماعی. وضعیت موجود دانشگاه های دولتی شهر تهران بر اساس مؤلفه های تأثیرگذار بر توسعه دانشگاهی پایدار [دوره 10، شماره 3]
:: مدل‌سازی نرم مدل‌سازی نرم از عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم انسانی [دوره 14، شماره 4]
:: مدل‌های تعاملی مسائل و چالش‌های جامعه‌پذیری علمی دانشجویان در محیط دانشگاه [دوره 8، شماره 4]
:: مدل‌های چندسطحی روند تاثیر موقعیت اجتماعی و اقتصادی بر عملکرد تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری طی سالهای 1380 تا 1388  [دوره 4، شماره 4]
:: مدیریت تحلیل استراتژی های خودرهبری دانشجویان [دوره 10، شماره 2]
:: مدیریت ارزیابی مدیریت دانشگاه های دولتی تهران مبتنی بر رویکرد سیستم های سازگارشونده پیچیده [دوره 9، شماره 2]
:: مدیریت و پشتیبانی. تدوین الگویی برای نظام آموزش از دور به‌عنوان سازمان یاد دهنده [دوره 13، شماره 4]
:: مرکز بالندگی هیئت‌علمی مطالعه تطبیقی کاربرد فناوری‌ها در برنامه‌های مراکز بالندگی هیئت‌علمی ده دانشگاه برتر دنیا [دوره 14، شماره 4]
:: مرور روایتی الگوهای حکمرانی آموزش عالی در تجارب جهانی: مرور واقعیت‌ها در آینه پژوهش‌ها [دوره 15، شماره 4]
:: مسائل بنیادین تاثیر جهانی شدن بر نظام تعلیم و تربیت ایران [دوره 9، شماره 3]
:: مسئولیت اجتماعی –مسئولیت اجتماعی دانشگاه – دانشگاه شیراز-دلفی فازی شناسایی مؤلفه‌های مسئولیت اجتماعی دانشگاه‌ها با استفاده از تکنیک دلفی فازی مطالعه موردی: دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 3]
:: مشارکت تحلیل چالش‌های فراروی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی ایران [دوره 8، شماره 1]
:: مشکلات اجتماعی بررسی تجربه زندگی خوابگاهی در میان دانشجویان دختر با تاکید بر مشکلات آن ها [دوره 11، شماره 2]
:: مطالعه نظام مند. مطالعه نظام‌مند چشم‌اندازهای کلان در برنامه راهبردی دانشگاه‌ها: براساس پژوهش‌های منتشر شده [دوره 16، شماره 3]
:: منابع بالادستی تبیین افق 1404 آموزش عالی ایران با استفاده از روش سناریونویسی [دوره 9، شماره 4]
:: موانع موانع تجاری‌سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی در رشته‌های علوم پایه دانشگاه‌های تهران [دوره 6، شماره 4]
:: موانع حرفه‌ای واکاوی موانع شناختی- حرفه‌ای نظریه‌پردازی در میان اعضای هیئت‌علمی علوم انسانی [دوره 16، شماره 2]
:: موانع مداخله ای ارائه الگوی چندسطحی موانع توسعه دانشجویی [دوره 12، شماره 2]
:: موسسات آموزش عالی رشت تحلیل کیفی پدیده تقلب یا تخلف دانشجویان از دیدگاه استادان و کارشناسان مسئول آموزش موسسات آموزش عالی رشت [دوره 9، شماره 1]
:: مهارت حل مسئله فعالیت های فوق برنامه دانشجویان و گرایش به تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله در آن ها [دوره 9، شماره 3]
:: مهارت‌های پژوهشی. عوامل مؤثر بر افزایش فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی: مورد دانشگاه سیستان و بلوچستان و شهید باهنر کرمان  [دوره 3، شماره 3]
:: مهارت‌های عملی آموزش مهندسی: واقعیت‌ها و انتظارات [دوره 16، شماره 2]
:: مهجوریت شناسایی و رتبه‌بندی آسیب‌های ساختاری در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی مازندران [دوره 15، شماره 1]
:: نتایج برنامه تأثیر تدوین برنامه، محیط یادگیری و فرآیند اجرا و ارزشیابی بر نتایج برنامه‌های آموزش مهندسی (مدلی برای مدیریت آموزش مهندسی) [دوره 6، شماره 2]
:: نخبگان آسیب شناسی آمایش آموزش عالی ایران: تحلیلی از تجربیات آمایش آموزش عالی قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران   [دوره 5، شماره 1]
:: نظام آموزش عالی مطالعه عوامل مؤثر و زمینه‌ساز اجرای خط‌مشی‌های آموزش عالی در ایران [دوره 10، شماره 2]
:: نظام آموزش عالی. نقش فناوری‌های تحول‌آفرین بر کارآفرینی نظام آموزش عالی کشور [دوره 16، شماره 1]
:: نظام ارتقاء؛ اعضای هیأت علمی؛ روش دلفی فازی؛ مطالعه تطبیقی اولویت بندی معیارهای ارتقاء مرتبه اعضای هیأت علمی در ایران بر اساس مطالعه‌ای تطبیقی در زمینه نظام‌های ارتقاء مرتبه اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌های منتخب [دوره 11، شماره 4]
:: نظام تأمین منابع انسانی. آسیب‌شناسی نظام تأمین منابع انسانی در آموزش عالی: تدوین و اعتبارسنجی یک الگو [دوره 13، شماره 4]
:: نظام دانشگاهی مؤلفه های جهانی شدن دانشگاه در نظام دانشگاهی ایران ازنظر صاحب‌نظران [دوره 11، شماره 2]
:: نظریه داده بنیاد طراحی و اعتباریابی الگوی دانشگاه خدمت محور از منظر خبرگان آموزش عالی [دوره 11، شماره 3]
:: نظریه زمینه‌ای مقدمه و بیان‌مسأله چالش‌های تدوین رشته‌های جدید دانشگاهی [دوره 7، شماره 3]
:: نظریه‌پردازی طراحی الگوی آموزش دانشگاهی مبتنی بر شایستگی برای رشته‎های علوم انسانی [دوره 9، شماره 1]
:: نظریۀ زمینه‌ای بررسی الگوی توسعه حرفه‌ای دانشجویان دکتری علوم تربیتی بر اساس نظریه زمینه‌ای [دوره 7، شماره 1]
:: نگرش اساتید دانشگاه بررسی عوامل تبیین کننده ی ماهیت آموزش مبتنی بر وب در آموزش عالی از نظر اساتید دانشگاه: مطالعه ی موردی دانشگاه کردستان [دوره 5، شماره 2]
:: نوآوری و توسعه فناوری طراحی و اعتبارسنجی الگوی تجاری سازی دانش برای دانشگاه های صنعتی کشور [دوره 12، شماره 1]
:: نوع دوستی فوق برنامه‌ها و جهت گیری کارآفرینانه در فرهنگ سازمانی دانشگاه؛ مطالعه موردی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 13، شماره 3]
:: نهاد علم ‌آسیب‌شناسی خط‌مشی‌گذاری آموزش عالی در ایران [دوره 14، شماره 3]
:: نهادسازی مقایسه تطبیقی ماهیت تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های نظری و علمی کاربردی: بررسی تجربه ایران [دوره 8، شماره 1]
:: وضعیت تحصیلی؛ وضعیت ایمنی؛ وضعیت اقتصادی؛ وضعیت اجتماعی- فرهنگی؛ دانشجویان خارجی وضعیت زندگی تحصیلی دانشجویان خارجی دانشگاه‌های دولتی ایران در سال تحصیلی 93-1392 [دوره 7، شماره 2]
:: وضعیت مطلوب مقایسه وضعیت گذشته و موجود اعتبارسنجی با وضعیت مطلوب در آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 1]
:: وظایف هیئت‌امنا مطالعه تطبیقی ساختارمدیریت ورهبری دانشگاهی: مطالعه موردی هیاتهای امنا [دوره 8، شماره 3]
:: ویدئوی 360 درجه پانوراما بررسی قابلیت آموزشی فناوری واقعیت مجازی برمبنای ارزیابی مؤلفه‌های ادراک بصری دانشجویان [دوره 11، شماره 1]
:: هدف دانشگاه تحلیلی در محتوای بیانیه‌ی چشم انداز دانشگاه های جهان؛  آرمان ها، ارزش ها و اهداف  [دوره 5، شماره 1]
:: همه‌گیری ویروس کرونا فرصت‌ها و چالش‌های دورکاری اساتید دانشگاه‌ها در دوره همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 14، شماره 3]
:: هیئت‌علمی رویکردهای نوپدید در برنامه ریزی آموزش عالی و گسست هویت های آکادمیک [دوره 11، شماره 2]
:: یاددهی- یادگیری جایگاه یاددهی- یادگیری نوآور و کارآفرین در دانشگاه نسل سوم و وضعیت دانشگاه‌های ایران (موردمطالعه: پنج دانشگاه ایرانی) [دوره 15، شماره 2]
:: یادگیری الکترونیکی بررسی مؤلفه‌های ارزیابی اثربخشی درونی دوره‌های آموزش الکترونیکی دانشگاهی [دوره 11، شماره 1]
:: J00 تأثیر تحصیل زدگی بر دستمزد نیروی کار شهری و روستایی: کاربرد الگوی اثرات ترکیبی [دوره 15، شماره 1]
:: MAXQDA12 شناسایی عوامل ایستایی– پویایی نظام آموزش عالی در ایران [دوره 10، شماره 2]
:: ‌ آموزش عالی طراحی مدل چابکی فرهنگی اعضاء هیئت‌علمی دانشگاه‌های ایران [دوره 12، شماره 4]