[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: فرایند ارزیابی مقالات :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
آرشیو مجله و مقالات
عملکرد فصلنامه
برای نویسندگان
برای داوران
ثبت نام و اشتراک
تماس با ما
تسهیلات پایگاه
اطلاعیه
پیام ها
::
نمایه های مجله آموزش عالی ایران




















 

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: بانک ها و نمایه نامه ها
:: پربازدیدترین مقالات
:: فرم تعارض منافع و اصالت مقاله مجله آموزش عالی ایران
:: تعداد نویسندگان، سازمان های مشارکت کننده و داوری های ۱۴۰۰
:: راهنمای تنظیم مقالات فصلنامه آموزش عالی ایران
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
..
آرشیو مجله

  • سال 1402
  • سال 1402
  • سال 1401
  • سال 1400
  • سال 1399
  • سال 1398

  • [ 0-5 از 14   بعدی ]

    ..
    :: دوره 6، شماره 1 - ( 1393 ) ::
    Browse هنوز هیچ نسخه نشریه‌ای توسط مدیر سیستم انتشار نشریه در پایگاه ایجاد نشده است.
    برای مشاهده یا دریافت اطلاعات مقالات به صورت XML اینجا را کلیک کنید.
    :: دوره 6، شماره 1 - ( 1393 ) ::
    جلد 6 شماره 1 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
    بررسی تأثیر تعامل اجتماعی بر عملکرد اعضای هیئت‌علمی دانشگاه: با تأکید بر نقش واسطه ای مدیریت دانش 
    عبدالمجید مصلح1، رحیم قاسمیه1، فهیمه شفیعی1
    1- دانشگاه خلیج فارس - بوشهر
    چکیده:   (4814 مشاهده)

    تاریخ دریافت: 04/04/1392

    تاریخ پذیرش:  03/12/1392

    چکیده:

    با توجه به اهمیت تعامل اجتماعی، مدیریت دانش و عملکرد، هدف این پژوهش، بررسی تأثیر تعامل اجتماعی درونی و بیرونی بر عملکرد اعضای هیئت‌علمی دانشگاه، با تأکید بر نقش واسطه­ای مدیریت دانش می­باشد. همه اعضای هیئت‌علمی دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر که 130 نفر بودند، جامعه آماری این پژوهش را تشکیل می­دهند. تعداد 92 پرسشنامه در جامعه موردنظر توزیع گردید که 64 پرسشنامه جمع­آوری و با استفاده از آزمون معادلات ساختاری، به تجزیه­وتحلیل پرسشنامه پرداخته شد و فرضیه­های ارائه‌شده مورد آزمون قرار گرفتند. نتایج به‌دست‌آمده نشان داد که اعتماد درونی و ارتباط درونی و بیرونی تأثیری مثبت و معنادار بر مدیریت دانش در دانشگاه دارند. همچنین مدیریت دانش تأثیری مثبت و معنادار بر عملکرد اعضای هیئت‌علمی دارد.

    واژه‌های کلیدی: تعامل اجتماعی، مدیریت دانش، عملکرد
    متن کامل [PDF 708 kb]   (5668 دریافت)    
    نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
    دریافت: 1395/12/15 | پذیرش: 1395/12/15
    ارسال نظر درباره این مقاله
    نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

    CAPTCHA


    XML     Print


    Download citation:
    BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
    Send citation to:


    مصلح عبدالمجید، قاسمیه رحیم، شفیعی فهیمه. بررسی تأثیر تعامل اجتماعی بر عملکرد اعضای هیئت‌علمی دانشگاه: با تأکید بر نقش واسطه ای مدیریت دانش . آموزش عالی ایران. 1393; 6 (1)

    URL: http://ihej.ir/article-1-579-fa.html



    بازنشر اطلاعات
    Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
    دوره 6، شماره 1 - ( 1393 ) برگشت به فهرست نسخه ها
    مجله آموزش عالی ایران Iranian Higher Education
    Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 78 queries by YEKTAWEB 4645