صفحه اصلی
اخبار نشریه
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
هدف، چشم انداز و محورهای موضوعی
فرایند ارزیابی مقالات
بانک ها و نمایه نامه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
پربازدیدترین مقالات
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
عملکرد فصلنامه
وابستگی سازمانی نویسندگان
تعداد مقالات دریافتی
تعداد نویسندگان، سازمان های مشارکت کننده و داوری های 1400
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
اصول اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
خرید اشتراک
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
اطلاعیه
پیام ها
پیام سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
EN
FA
مجله آموزش عالی ایران
آرشیو مجله و مقالات
پربازدیدترین مقالات
پربازدیدترین مقالات
| تاریخ ارسال: 1399/11/20 |
معیشت اعضای هیئتعلمی دانشگاههای ایران و برنامه هفتم توسعه
/ محمدجواد صالحی، فرناز عین خواه، نادر عبدی
مؤلفههای توانمندسازی دانشگاههای علوم پزشکی در مقابله با سیاهچالههای آموزشی
/ زکیه امینی، رویا افراسیابی، بهرنگ اسماعیلی شاد
یاد استاد
/ محمد یمنی دوزی سرخابی
مطالعه نظاممند چشماندازهای کلان در برنامه راهبردی دانشگاهها: براساس پژوهشهای منتشر شده
/ سعید شریفی رهنمو، روح اله سهرابی
سناریوهای محتمل برای آینده دانشگاه فرهنگیان در چارچوب آموزش عالی جامعهمحور
/ مجید نیسی، عبدالله پارسا، یداله مهرعلیزاده، سکینه شاهی
بررسی عملکرد طرح دستیار فناوری با رویکرد پدیدار شناسی از نگاه دانشجویان و مدیران واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی
/ ماریا قربانیان، فرنوش اعلامی، علیرضا تمدنی، مرجان حصاری
مشکلات فرایند داوری در مجلات علمی وزارت علوم: علل و راهکارها
/ علیرضا جهانی، کیوان صالحی
نسلها و موج های دانشجویی در ایران پس از انقلاب شکل و ماهیت روابط و تعاملات درون دانشگاه با پس زمینه مدرسه و جامعه
/ حسین ابراهیمآبادی
امکانسنجی اجرای یادگیری ترکیبی در دانشگاه تهران از دیدگاه اعضای هیئتعلمی
/ فاطمه نارنجی ثانی، رحمت اله اللهیاری، مهدی تمیمی، محمد لهراسبی
بررسی وضعیت مهارتهای تفکر انتقادی در دانشگاههای ایران: مرور نظاممند (1403-1381)
/ الهه رحمانی، سمیه نورائی
دفعات مشاهده: 17803 بار |
دفعات چاپ: 1552 بار
| دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر