صفحه اصلی
اخبار نشریه
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
هدف، چشم انداز و محورهای موضوعی
فرایند ارزیابی مقالات
بانک ها و نمایه نامه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
پربازدیدترین مقالات
عملکرد فصلنامه
وابستگی سازمانی نویسندگان
تعداد مقالات دریافتی
تعداد نویسندگان، سازمان های مشارکت کننده و داوری های 1400
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
اصول اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
خرید اشتراک
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
اطلاعیه
پیام ها
پیام سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
EN
FA
مجله آموزش عالی ایران
اطلاعات نشریه
هیات تحریریه
هیات تحریریه
اعضای هیئت تحریریه مجله آموزش عالی ایران به ترتیب حروف الفبا :
دکتر حسین ابراهیم آبادی، دانشیار علوم تربیتی، گروه مطالعات آینده نگر، موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی
دکتر حمید رضا آراسته، استاد گروه آموزشی مدیریت آموزشی - گروه آموزشی مدیریت آموزشی. دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی
دکتر اباصلت خراسانی، دانشیار برنامه ریزی توسعه آموزش عالی، گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید بهشتی
دکتر ابراهیم صالحی عمران، استاد برنامه ریزی آموزشی، گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه مازندران
دکتر مسعود صفایی مقدم، استاد گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز
دکتر نعمت اله عزیزی، استاد علوم تربیتی (برنامه ریزی آموزشی)، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه کردستان
دکتر مقصود فراستخواه، استاد برنامه ریزی آموزش عالی، مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی
- دکتر گلنار مهران، استاد مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه الزهراء
دکتر یداله مهرعلی زاده، استاد گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز
دکتر حسین میرزائی، دانشیار علوم اجتماعی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه تهران
- دکتر محمد یمنی دوزی سرخابی، استاد علوم تربیتی، گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید بهشتی
تاریخ به روزرسانی: ۹ اسفند ماه ۱۴۰۱
دفعات مشاهده: 16107 بار |
دفعات چاپ: 1476 بار
| دفعات ارسال به دیگران: 118 بار |
0 نظر