[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: فرایند ارزیابی مقالات :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
آرشیو مجله و مقالات
عملکرد فصلنامه
برای نویسندگان
برای داوران
ثبت نام و اشتراک
تماس با ما
تسهیلات پایگاه
اطلاعیه
پیام ها
::
نمایه های مجله آموزش عالی ایران




















 

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: بانک ها و نمایه نامه ها
:: پربازدیدترین مقالات
:: فرم تعارض منافع و اصالت مقاله مجله آموزش عالی ایران
:: تعداد نویسندگان، سازمان های مشارکت کننده و داوری های ۱۴۰۰
:: راهنمای تنظیم مقالات فصلنامه آموزش عالی ایران
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
..
آرشیو مجله

  • سال 1402
  • سال 1402
  • سال 1401
  • سال 1400
  • سال 1399
  • سال 1398

  • [ 0-5 از 14   بعدی ]

    ..
    :: دوره 5، شماره 1 - ( 1392 ) ::
    Browse هنوز هیچ نسخه نشریه‌ای توسط مدیر سیستم انتشار نشریه در پایگاه ایجاد نشده است.
    برای مشاهده یا دریافت اطلاعات مقالات به صورت XML اینجا را کلیک کنید.
    :: دوره 5، شماره 1 - ( 1392 ) ::
    جلد 5 شماره 1 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
    بررسی تأثیر تصویر ذهنی دانشگاه بر رفتار دانشجویان موردکاوی؛ دانشگاه پیام نور تهران 
    میرزا حسن حسینی1، مصطفی احمدی نژاد2، سمیه قادری نوشهر2
    1- دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه پیام نور
    2- دانشگاه پیام نور
    چکیده:   (4478 مشاهده)

    تاریخ دریافت: 01/08/1390

    تاریخ پذیرش: 14/12/1391

    چکیده

    هدف از انجام این مطالعه بررسی پیامدهای ذهنی- رفتاری  تصویر ذهنی دانشگاه است. تصویر ذهنی دانشگاه می تواند به عنوان مجموع تمام عقاید افراد درباره دانشگاه تعریف شود. در این مطالعه، مدلی ترکیبی جهت توجیه و تشریح تاثیر تصویر ذهنی بر رفتار دانشجویان ارائه شده است و با استفاده از روش توصیفی- پیمایشی، نمونه­ای متشکل از  379 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مورد بررسی قرار گرفته و با پرسشنامه اطلاعات لازم گردآوری شده و برای آزمون مدل مفهومی پژوهش از PLS که یک فن مدل­سازی مسیر واریانس­محور است، استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که تصویرذهنی دانشگاه بیشترین تاثیر را بر رضایت‌مندی دانشجویان دارد. همچنین روابط انتظارات دانشجویان با کیفیت ادراکی، کیفیت ادراکی با رضایت‌مندی ورضایت‌مندی با وفاداری دانشجویان تأیید شده است.

    واژه‌های کلیدی: تصویر ذهنی دانشگاه، رضایت‌مندی، کیفیت ادراکی، وفاداری، تبلیغات کلامی
    متن کامل [PDF 1328 kb]   (1506 دریافت)    
    نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
    دریافت: 1395/12/21 | پذیرش: 1395/12/21
    ارسال نظر درباره این مقاله
    نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

    CAPTCHA


    XML     Print


    Download citation:
    BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
    Send citation to:


    حسن حسینی میرزا، احمدی نژاد مصطفی، قادری نوشهر سمیه. بررسی تأثیر تصویر ذهنی دانشگاه بر رفتار دانشجویان موردکاوی؛ دانشگاه پیام نور تهران . آموزش عالی ایران. 1392; 5 (1)

    URL: http://ihej.ir/article-1-611-fa.html



    بازنشر اطلاعات
    Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
    دوره 5، شماره 1 - ( 1392 ) برگشت به فهرست نسخه ها
    مجله آموزش عالی ایران Iranian Higher Education
    Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 78 queries by YEKTAWEB 4645