Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Higher Education

مجله آموزش عالی ایران



Volume 16, Number 4 (2025-3)


Feasibility Study of Implementing Blended Learning at the University of Tehran from the Perspective of Faculty Members
امکان‌سنجی اجرای یادگیری ترکیبی در دانشگاه تهران از دیدگاه اعضای هیئت‌علمی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Performance of the Technology Assistant Project with a Phenomenological Approach from the Perspective of Students and Managers of Technology Units at Shahid Beheshti University
بررسی عملکرد طرح دستیار فناوری با رویکرد پدیدار شناسی از نگاه دانشجویان و مدیران واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying Peer Review Problems in Journals of Iranian Ministry of Science: Issues and Solutions
مشکلات فرایند داوری در مجلات علمی وزارت علوم: علل و راهکارها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Livelihood of Faculty Members in Iranian Universities and the Seventh Development Plan
معیشت اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های ایران و برنامه هفتم توسعه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Scenario Analysis of the Future of Farhangian University in Society-Oriented Higher Education
سناریوهای محتمل برای آینده دانشگاه فرهنگیان در چارچوب آموزش عالی جامعه‌محور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Generations and student waves in post-revolutionary Iran The form and nature of relationships and interactions within the university with the school and community background
نسل‌ها و موج های دانشجویی در ایران پس از انقلاب شکل و ماهیت روابط و تعاملات درون دانشگاه با پس زمینه مدرسه و جامعه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles