Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Higher Education

مجله آموزش عالی ایران



Volume 11, Number 1 (2019-3)


Investigating the Educational Capabilities of Virtual Reality Technology Based on the Evaluation of Visual Perception Components
بررسی قابلیت آموزشی فناوری واقعیت مجازی برمبنای ارزیابی مؤلفه‌های ادراک بصری دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying the Components of Evaluating the Internal Effectiveness for Academic E-courses: Qualitative Study
بررسی مؤلفه‌های ارزیابی اثربخشی درونی دوره‌های آموزش الکترونیکی دانشگاهی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing and Validating of Evaluation Model in Distance Education System (Case Study: Payam Noor University)
طراحی و اعتبار یابی مدل ارزیابی در نظام آموزش از دور (مورد: دانشگاه پیام نور)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Presenting a Model for the Entrepreneurial University: A Meta- Synthesis Research
ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد فرا ترکیب
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Reflection on the Effective Causes of Research Malfunctions in Iranian Universities and Higher Education Institutions.
تأملی بر علل مؤثر بر بروز کژ کارکردهای پژوهش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Position of Skill Learning in the Comprehensive Scientific Map of Iran
تحلیل جایگاه مهارت‌آموزی در سند نقشه جامع علمی کشور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles