Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Higher Education

مجله آموزش عالی ایران



Volume 15, Number 4 (2024-2)


Comparative evaluation of cooperative and self-directed learning of basic location courses: a case study of geography students
ارزیابی تطبیقی آموزش مشارکتی و خود راهبر دروس مکان پایه (مطالعه موردی: دانشجویان رشته جغرافیا)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing and validating the model of the effectiveness of organizational climate in the management of knowledge sharing among higher education academics
طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثرگذاری جو سازمانی در مدیریت اشتراک دانش در میان دانشگاهیان آموزش عالی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Governance models of higher education in global experiences: reviewing the facts in the mirror of researches
الگوهای حکمرانی آموزش عالی در تجارب جهانی: مرور واقعیت‌ها در آینه پژوهش‌ها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating factors influencing in internationalization at home (IAH) for specialized universities: a meta-synthesis study
بررسی عوامل مؤثر در بین‌المللی شدن در خانه برای دانشگاه‌های تخصصی: مطالعه‌ای فرا ترکیب
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Indicators and Markers of Digital Entrepreneurship in Higher Education
شاخص‌ها و نشانگرهای کارآفرینی دیجیتالی در آموزش عالی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating The Necessity of Students Community Participation in Promoting Students Mental Health from an Interventionist Perspective: An Analysis of Global Experiences
بررسی ضرورت مشارکت جامعه دانشجویی در ارتقای سلامت روان دانشجویان در نظرگاه مداخله-ای: تحلیلی بر تجربیات جهانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles