Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Higher Education
مجله آموزش عالی ایران
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 5, Number 2 (2014-3)
ویژگی های کلیدی برنامه درسی مبتنی بر آموزش الکترونیکی در آموزش عالی
ویژگی های کلیدی برنامه درسی مبتنی بر آموزش الکترونیکی در آموزش عالی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
ارزیابی عملکرد و رتبهبندی گروههای آموزشی دانشگاه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها(DEA): بررسی موردی در یکی از دانشگاههای دولتی ایران
ارزیابی عملکرد و رتبهبندی گروههای آموزشی دانشگاه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها(DEA): بررسی موردی در یکی از دانشگاههای دولتی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی تطبیقی نظرات اعضای هیات علمی و دانشجویان پیرامون برنامه درسی آموزش علوم مبتنی بر مؤلفه های ماهیت علم
بررسی تطبیقی نظرات اعضای هیات علمی و دانشجویان پیرامون برنامه درسی آموزش علوم مبتنی بر مؤلفه های ماهیت علم
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی وضع کیفیت آموزش الکترونیکی در سطح آموزش عالی کشور (مطالعه موردی)
بررسی وضع کیفیت آموزش الکترونیکی در سطح آموزش عالی کشور (مطالعه موردی)
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی وضع کیفیت آموزش الکترونیکی در سطح آموزش عالی کشور (مطالعه موردی)
بررسی وضع کیفیت آموزش الکترونیکی در سطح آموزش عالی کشور (مطالعه موردی)
|
[Abstract-FA]
|
[XML]
|
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی: مورد مطالعه دانشگاه مازندران
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی: مورد مطالعه دانشگاه مازندران
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
طراحی و سنجش تاثیر محیط های یادگیری سازندهگرا بر رضایت، نگرش و یادگیری در آموزش عالی (مورد درس روابط انسانی در سازمان های آموزشی)
طراحی و سنجش تاثیر محیط های یادگیری سازندهگرا بر رضایت، نگرش و یادگیری در آموزش عالی (مورد درس روابط انسانی در سازمان های آموزشی)
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی عوامل تبیین کننده ی ماهیت آموزش مبتنی بر وب در آموزش عالی از نظر اساتید دانشگاه: مطالعه ی موردی دانشگاه کردستان
بررسی عوامل تبیین کننده ی ماهیت آموزش مبتنی بر وب در آموزش عالی از نظر اساتید دانشگاه: مطالعه ی موردی دانشگاه کردستان
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles