Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Higher Education
مجله آموزش عالی ایران
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 17, Number 2 (2025-11)
A Skilled-Based Education Model in Higher Education
الگوی آموزش مهارتمحور در آموزش عالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying the Drivers of Financial Resources Development for Vocational Training Units with the Aim of Designing a Prospective Model: A Systematic Review with Meta-Synthesis
شناسایی پیشرانهای توسعه منابع مالی واحدهای آموزشی مهارتی با هدف طراحی الگوییآیندهنگر: مروری نظاممند با فراترکیب
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Neoliberal-Ideological Governmentality: Discursive Power and the University in Iran
حکومتمندی نئولیبرال-ایدئولوژیک: قدرت گفتمانی و دانشگاه در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Systematic Review of Iranian University Rankings: Challenges, Shortcomings, and Pathways for Institutional Reconstruction in Higher Education
مرور نظاممند آیینه رتبهبندی دانشگاههای ایران: چالشها، کاستیها و مسیرهای بازسازی نهادی در آموزش عالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The University and the Transfer of Ideas to Society:A Community-Oriented Reading of Intra-Organizational Mechanisms in Iranian Public Universities
دانشگاه و انتقال ایده به جامعه: خوانشی جامعهمحور از سازوکارهای درون سازمانی در دانشگاههای دولتی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Dramaturgy as Research: A Comparative Study of Postgraduate Theses in the Field of Theatre Studies in Iran and the United Kingdom
دراماتورژی بهمثابه پژوهش: مقایسه تطبیقی پایاننامههای تحصیلات تکمیلی رشته ادبیات نمایشی در ایران و بریتانیا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Pedagogy of Shock in Bill Readings’ Thought
پداگوژی شوک در اندیشهی بیل ریدینگ
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles