[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: فرایند ارزیابی مقالات :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
آرشیو مجله و مقالات
عملکرد فصلنامه
برای نویسندگان
برای داوران
ثبت نام و اشتراک
تماس با ما
تسهیلات پایگاه
اطلاعیه
پیام ها
::
نمایه های مجله آموزش عالی ایران




















 

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: بانک ها و نمایه نامه ها
:: پربازدیدترین مقالات
:: فرم تعارض منافع و اصالت مقاله مجله آموزش عالی ایران
:: تعداد نویسندگان، سازمان های مشارکت کننده و داوری های ۱۴۰۰
:: راهنمای تنظیم مقالات فصلنامه آموزش عالی ایران
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
..
آرشیو مجله

  • سال 1402
  • سال 1402
  • سال 1401
  • سال 1400
  • سال 1399
  • سال 1398

  • [ 0-5 از 14   بعدی ]

    ..
    :: دوره 10، شماره 1 - ( 1397 ) ::
    Browse هنوز هیچ نسخه نشریه‌ای توسط مدیر سیستم انتشار نشریه در پایگاه ایجاد نشده است.
    برای مشاهده یا دریافت اطلاعات مقالات به صورت XML اینجا را کلیک کنید.
    :: دوره 10، شماره 1 - ( 1397 ) ::
    جلد 10 شماره 1 صفحات 98-79 برگشت به فهرست نسخه ها
    واکاوی آیین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی: چالش ها و پیامدها
    بتول جمالی زواره1، احمدرضا نصر اصفهانی2، محمدرضا نیلی2
    1- دانشگاه اصفهان ، b.jamali.z@gmail.com
    2- دانشگاه اصفهان
    چکیده:   (5391 مشاهده)
    هدف این پژوهش کیفی اکتشافی بررسی دیدگاه ­های اعضای هیات علمی درباره آیین نامه ارتقاء و بررسی پیامدهای ماده­ های آیین نامه بر فعالیت­ های حرفه­ ای اعضای هیات علمی بود. مشارکت کنندگان در  این پژوهش اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان بودند که به روش نمونه­ گیری هدفمند انتخاب و با آنها مصاحبه شده است. تعداد اعضای هیات علمی شرکت کننده در پژوهش 26 نفر بودند. داده ­ها از طریق مصاحبه نیمه ساختار یافته جمع­ آوری و با  روش تحلیل محتوای کیفی تجزیه و تحلیل شدند. نتایج این پژوهش نشان می­دهد ایراد کلی آیین نامه این است که برای همه دانشگاه ها و همه رشته­ها یک آیین نامه نوشته شده است در حالی­که روش ارتقای اعضای هیات علمی در رشته های مختلف علوم انسانی، فنی و ریاضی، هنر و پزشکی نمی­تواند یکسان باشد. علاوه بر این، تاکید بر فعالیت­های پژوهشی به ویژه انتشار مقالات ISI و علمی- پژوهشی نسبت به فعالیت ­های آموزشی از مهم­ترین انتقاداتی است که به آیین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی وارد شده است.
    واژه‌های کلیدی: آیین نامه ارتقاء، اعضای هیات علمی، چالش ها، پیامدها
    متن کامل [PDF 619 kb]   (1477 دریافت)    
    نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
    دریافت: 1397/12/7 | پذیرش: 1397/12/7
    ارسال پیام به نویسنده مسئول

    ارسال نظر درباره این مقاله
    نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

    CAPTCHA


    XML     Print


    Download citation:
    BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
    Send citation to:


    جمالی زواره بتول، نصر اصفهانی احمدرضا، نیلی محمدرضا. واکاوی آیین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی: چالش ها و پیامدها. آموزش عالی ایران. 1397; 10 (1) :79-98

    URL: http://ihej.ir/article-1-1194-fa.html



    بازنشر اطلاعات
    Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
    دوره 10، شماره 1 - ( 1397 ) برگشت به فهرست نسخه ها
    مجله آموزش عالی ایران Iranian Higher Education
    Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 78 queries by YEKTAWEB 4645