انتشار بررسی و نقد کتاب های منشر شده در حوزه ی مطالعات آموزش عالی در داخل و خارج از کشور انتشار بررسی و نقد کتاب های منشر شده در حوزه ی مطالعات آموزش عالی در داخل و خارج از کشور

 | تاریخ ارسال: 1401/10/25 | 
اطلاعیه

۱.مجله آموزش عالی در راستای اهداف خود در نظر دارد در هر شماره  ی خود یک مقاله ی نظری اصیل منتشر کند. نویسندگانی که دارای چنین مقاله ای در حوزه ی مطالعات آموزش عالی می باشند می توانند آن را به آدرس مجله با پست الکترونیکی ،در فرمت نوشتاری مجله آموزش عالی، ارسال نمایند. بدیهی است تمامی مقالات ارسالی در فرایند داوری مصوب مجله قرار خواهند گرفت.

۲.همچنین مجله آموزش عالی از انتشار بررسی و نقد کتاب های منشر شده در حوزه ی مطالعات آموزش عالی در داخل و خارج از کشور ، در حداکثر پنج صفحه ،استقبال می کند.این نوشتار ها نیز برای چاپ در فرایند داوری قرار خواهند گرفت.

                                          مجله آموزش عالی ایران

دفعات مشاهده: 1025 بار   |   دفعات چاپ: 166 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

فراخوان دریافت مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه آموزش عالی

 | تاریخ ارسال: 1399/9/3 | 
ضمن آرزوی تندرستی برای همه هم میهنان عزیز، به اطلاع می‌رساند، انجمن آموزش عالی ایران در نظر دارد در راستای خلق و توسعه دانش در حوزه‌های فنی‌وحرفه‌ای و مهارتی با همکاری دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، دو شماره از فصلنامه علمی آموزش عالی را به موضوع مهم آموزش عالی مهارتی با محورهای زیر اختصاص دهد. از همه پژوهشگران عزیز دعوت می‌شود مقالات خود را در محورهای زیر حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ۱۳۹۹ به آدرس ایمیل: journal.ihea.irgmail.com   و تحت عنوان "مقاله برای ویژه نامه" ارسال نمایند.
  1. مبانی نظری حرفه‌گرایی در آموزش‌های عالی مهارتی؛
  2. مبانی اقتصادی، اجتماعی، فرهنکی و سیاسی در آموزش‌های عالی مهارتی؛
  3. برنامه‌ریزی آموزشی و درسی آموزش‌های عالی مهارتی؛
  4. رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی و آموزش‌های عالی مهارتی؛
  5. تجربه  عملی بین‌المللی آموزش‌های عالی مهارتی؛
  6. تاریخچه و سیر تحول آموزش‌های عالی مهارتی؛
  7. کارایی و اثربخشی آموزش‌های عالی مهارتی؛
لازم به ذکر است که مقالات بایستی بر اساس فرمت مشخص مجله علمی آموزش عالی، تنظیم گردد. این فرمت در سایت انجمن آموزش عالی ایران، در منوی مجله، قابل دسترس می باشد.

دفعات مشاهده: 3847 بار   |   دفعات چاپ: 549 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر