[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: فرایند ارزیابی مقالات :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
آرشیو مجله و مقالات
عملکرد فصلنامه
برای نویسندگان
برای داوران
ثبت نام و اشتراک
تماس با ما
تسهیلات پایگاه
اطلاعیه
پیام ها
::
نمایه های مجله آموزش عالی ایران




















 

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: بانک ها و نمایه نامه ها
:: پربازدیدترین مقالات
:: فرم تعارض منافع و اصالت مقاله مجله آموزش عالی ایران
:: تعداد نویسندگان، سازمان های مشارکت کننده و داوری های ۱۴۰۰
:: راهنمای تنظیم مقالات فصلنامه آموزش عالی ایران
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
..
آرشیو مجله

  • سال 1402
  • سال 1402
  • سال 1401
  • سال 1400
  • سال 1399
  • سال 1398

  • [ 0-5 از 14   بعدی ]

    ..
    :: مشخصات نشریه ::

    مجله «آموزش عالی ایران» نشریه‌ای علمی–پژوهشی در حوزه آموزش عالی است که  با  مجوز  شمارۀ ۵۷۳ مورخ ۱۳۸۳/۶/۱۰ و مجوز پروانه انتشارات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ۴۰۰۵/۱۲۴ مورخ ۱۳۸۷/۹/۱۶ و شماره شاپای چاپی ۸۰۰۰-۲۰۰۸ به صاحب امتیازی انجمن آموزش عالی ایران به صورت فصلنامه منتشر می گردد. این نشریه در کمیسیون نشریات علمی کشور ارزیابی شده و در فهرست نشریات دارای رتبه " ب" وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفته است."

    نخستین شماره این مجله در سال ۱۳۸۷ منتشر و تا کنون ۵۸ شماره از مجله منتشر گردیده است.  نشریه مورد تأیید کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور است.  مجله آموزش عالی ایران تحت سردبیری جناب آقای دکتر محمد یمنی دوزی سرخابی و مدیر مسئولی جناب آقای دکتر ابراهیم صالحی عمران منتشر می‌شود. امید آنکه این مجله علمی همچنان با دسترس‌پذیری گزارش‌های علمی، شیوه و زندگی جامعه را بهبود بخشد.

    نام نشریه: آموزش عالی ایران

    اعتبار نشریه: علمی-پژوهشی

    صاحب امتیاز: انجمن آموزش عالی ایران

    مدیر مسئول: دکتر ابراهیم صالحی عمران
    سردبیر: دکتر محمد یمنی دوزی سرخابی
    مدیر اجرایی:
    دکتر فرناز عین خواه


    اعضای هیئت تحریریه:
     

    1. دکتر حسین ابراهیم آبادی، دانشیار علوم تربیتی، گروه مطالعات آینده نگر، موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی 
    2. دکتر حمید رضا آراسته، استاد گروه آموزشی مدیریت آموزشی - گروه آموزشی مدیریت آموزشی. دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی
    3. دکتر اباصلت خراسانی، دانشیار برنامه ریزی توسعه آموزش عالی، گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید بهشتی
    4. دکتر ابراهیم صالحی عمران، استاد برنامه ریزی آموزشی، گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه مازندران
    5. دکتر مسعود صفایی مقدم، استاد گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز
    6. دکتر نعمت­ اله عزیزی، استاد علوم تربیتی (برنامه‏ ریزی آموزشی)، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه کردستان
    7. دکتر مقصود فراستخواه، استاد برنامه ریزی آموزش عالی، مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی
    8. - دکتر گلنار مهران، استاد مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه الزهراء
    9. دکتر یداله مهرعلی زاده، استاد گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز
    10. دکتر حسین میرزائی، دانشیار علوم اجتماعی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه تهران
    11. - دکتر محمد‌ یمنی دوزی سرخابی، استاد علوم تربیتی، گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید بهشتی


    ویراستار فارسی مجله: دکتر فرناز عین خواه
    ویراستار انگلیسی مجله: دکتر امیر رجایی


    خط مشی خط مشی مجله آموزش عالی انتشار مقاله­ های علمی ـ  پژوهشی در حوزه آموزش عالی است. لازم است مقاله­ ها در جهت توسعه دانش­ آموزش عالی با اولویت بررسی پدیده­ ها و مسائل آموزش عالی کشور در ابعاد مختلف باشد. تحلیل نظریات و تجارب مرتبط با حوزه آموزش عالی با برخورداری از رویکرد نقد علمی از رئوس این خط مشی می­ باشد.

    نوع مقالات قابل انتشار در نشریه: مقالات علمی-پژوهشی

     

     ویژگی‌های برجسته مجله

     - کلیه نویسندگان نسخه‌ای از گواهی و نامه پذیرش مقاله را دریافت می‌کنند.

     - کلیه مقاله‌های پذیرفته شده در قالب پی.دی.اف. قابل مشاهده، بارگیری و چاپ هستند.

    - نویسنده ظرف ۳-۲ ماه از ارسال مقاله، اعلان پذیرش یا رد آن را دریافت می‌کند.

     - مجله پشتوانه سازمانی و آرشیو کامل مقاله‌‌ها را دارد.

     - مجله از شمار خوانندگان خیلی خوبی برخوردار است و جزو مجله‌های طراز اول حوزه خود است.

     - مجله از ضریب استنادی و ضریب تأثیر بالایی برخوردار است.

     - مجله در پایگاه‌های اطلاعاتی ملی و بین‌المللی نمایه‌سازی می‌شود.

     - مجله داوری تخصصی و همترازخوانی به صورت دو سر گمنام و ناشناس می‌شود.

     - مقاله‌های پذیرفته شده به صورت دسترسی آزاد منتشر می‌شوند.

     - به نامه‌های نویسندگان ظرف ۴۸ ساعت پاسخ داده می‌شود.

    تاریخ به روز رسانی ۰۸ اسفند ماه ۱۴۰۲

     

    دفعات مشاهده: 31525 بار   |   دفعات چاپ: 1618 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 111 بار   |   0 نظر
    ::
    مجله آموزش عالی ایران Iranian Higher Education
    Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 81 queries by YEKTAWEB 4652