[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: فرایند ارزیابی مقالات :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
عملکرد فصلنامه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
اطلاعیه::
پیام ها::
::
مقالات پذیرفته شده

:: اولویت بندی معیارهای ارتقاء مرتبه اعضای هیأت علمی در ایران بر اساس مطالعه‌ای تطبیقی در زمینه نظام‌های ارتقاء مرتبه اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌های منتخب

:: مؤلفه های جهانی شدن دانشگاه در نظام دانشگاهی ایران ازنظر صاحب‌نظران

:: طراحی و اعتبار یابی مدل ارزیابی در نظام آموزش از دور (مورد: دانشگاه پیام نور)

:: تحلیل جایگاه مهارت‌آموزی در سند نقشه جامع علمی کشور

:: تأثیر مولفه های شرکت های زایشی دانشگاهی بر توسعه بین المللی سازی دانشگاه

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آرشیو مجله

  • سال 1398
  • سال 1397
  • سال 1396
  • سال 1395
  • سال 1394
  • سال 1393
  • سال 1392
  • سال 1391
  • سال 1390
  • سال 1388
  • ..
    :: مشخصات نشریه ::
    نام نشریه: آموزش عالی ایران
    اعتبار نشریه: علمی-پژوهشی
    صاحب امتیاز: انجمن آموزش عالی ایران
    مدیر مسئول: دکتر ابراهیم صالحی عمران
    سردبیر: دکتر محمد یمنی دوزی سرخابی
    مدیر اجرایی: دکتر سپیده بارانی
    کارشناس: ناهیده میرزائی
    خط مشی

     خط مشی مجله آموزش عالی انتشار مقاله­ های علمی ـ  پژوهشی در حوزه آموزش عالی است. لازم است مقاله­ ها در جهت توسعه دانش­ آموزش عالی با اولویت بررسی پدیده­ ها و مسائل آموزش عالی کشور در ابعاد مختلف باشد. تحلیل نظریات و تجارب مرتبط با حوزه آموزش عالی با برخورداری از رویکرد نقد علمی از رئوس این خط مشی می­باشد

    دفعات مشاهده: 19658 بار   |   دفعات چاپ: 1065 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 111 بار   |   0 نظر
    ::
    مجله آموزش عالی ایران Iranian Higher Education
    Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 100 queries by YEKTAWEB 4227