[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: فرایند ارزیابی مقالات :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
عملکرد فصلنامه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
اطلاعیه::
پیام ها::
::
مقالات پذیرفته شده

:: طراحی و اعتبار یابی مدل ارزیابی در نظام آموزش از دور (مورد: دانشگاه پیام نور)

:: تحلیل جایگاه مهارت‌آموزی در سند نقشه جامع علمی کشور

:: توسعه منابع انسانی مرتبط با دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌های ایران

:: تأملی در مفهوم دانشگاه سازگار شونده

:: تأملی بر علل مؤثر بر بروز کژ کارکردهای پژوهش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ایران

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آرشیو مجله

  • سال 1398
  • سال 1397
  • سال 1396
  • سال 1395
  • سال 1394
  • سال 1393
  • سال 1392
  • سال 1391
  • سال 1390
  • سال 1388
  • ..
    :: جهت اطلاع نویسندگان مقالات ::
     | تاریخ ارسال: 1392/10/30 | 

    پس از ثبت نام کاربران و ارسال مقاله توسط کاربران، جهت هرگونه اقدام آتی و کسب اطلاع از پیشرفت فرایند داوری مقاله ارسالی به پنل کاربری خود مراجعه نمایید و اکیدأ از ارسال درخواست های نامتعارف همچون تسریع در فرایند داوری مقاله به دفتر فصلنامه، خودداری نمایید، زیرا فرایند ارزیابی مقالات در فصلنامه آموزش عالی بر مبنای سازماندهی صورت گرفته طبق زمان دریافت مقالات انجام می گیرد و لذا هیچگونه تقدم و تأخری در ارزیابی مقالات اعمال نخواهد گردید.

    در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام، ضمن امکان پرسش سوالات خود از طریق پنل کاربری، امکان پرسش سوالات از طریق پست الکترونیک فصلنامه به نشانی زیر نیز فراهم می باشد:

    anjoman1381yahoo.com

      
    تسهیلات مطلب
    سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
    نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
    ارسال به دوستان ارسال به دوستان


    CAPTCHA
    ::
    دفعات مشاهده: 7183 بار   |   دفعات چاپ: 721 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 49 بار   |   0 نظر
    مجله آموزش عالی ایران Iranian Higher Education
    Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 102 queries by YEKTAWEB 4139